علی ایکس

معرفی کتاب و داستان

علی ایکس

معرفی کتاب و داستان

توی این وبلاگ کتاب و داستان های ناب معرفی میشه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
  • ۱
  • ۰

کتاب هری پاتر

کتاب هری پاتر یکی از کتاب هایی است که خاطرت بچگی ما را تشکیل داده اند و همینطور فیلم هایشانف در مجموع 7 کتاب ساخته شده، کتاب هری پاتر و سنگ جادو نخستین کتاب از مجموعه کتاب‌های هری پاتر است. این کتاب نوشته‌ی جی.کی. رولینگ است و برای نخستین بار در سال 1997 منتشر شده است. کتاب هری پاتر و سنگ جادو کتابی شگفت انگیز است؛ کتابی که زندگی خیلی از نوجوانان و جوانان را برای همیشه تغییر داده است. این کتاب در ابتدا آن‌قدر طرفدار نداشت اما چهار سال بعد از انتشارش و دقیقا در زمانی که فیلمی موفق از روی آن ساخته شد، توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرد.

 

 

جوان رولینگ رمان‌نویس، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس انگلیسی است که در دنیای ادبیات معمولا با نام ادبی جی. کی. رولینگ  J. K. Rowling یا رابرت گالبریت شناخته می‌شود. رابرت گالبریت نامی بود که رولینگ بعد از نوشتن مجموعه‌ی موفق هری پاتر برای خود انتخاب کرد. جالب است بدانید که ناشران زیادی کتاب‌های این نویسنده را با نام مستعار گالبریت برای انتشار رد کردند.

 

در این مجموعه کتاب هفتم در دو قسمت ساخته شده‌است، هری پاتر بالاترین مجموعه فیلم پرفروش در تمام دوران است. این مجموعه سرچشمه گرفته از چندین ابزار رسانه‌ای در کالا است. سود تجاری هری پاتر بیش از ۱۵ میلیارد دلار است.

 

کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده آخرین کتاب این مجموعه است ولی مثل کتاب های قبلی کیفیت بالایی ندارد

  • ۰۰/۰۷/۲۰
  • علی ایکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی